sadan styrker du din virksomhed

Sådan styrker du din virksomhed

Der vil altid være konkurrencer mellem de forskellige virksomheder, der findes rundt om i verden. Konkurrencen er oftest hårdest imellem de virksomheder, der sælger og arbejder med noget, der minder om hinandens. Ofte bruger mindre virksomheder Excel-ark og papirer til salg og mødebooking, men dette kan få salg og aftaler til at synes uoverskueligt. For at din virksomhed skal skille sig ud, og gøres bedre, er der en række områder, man kan ændre på. Det man kan gøre, er blandt at få et smart telemarketingsystem, også kaldet et CRM-system. CRM står for ’Customer Relationship Management’, og bruges til at opnå gode salg og opbygge langsigtede kunderelationer, idet man får kendskab til kundernes individuelle behov og mål. CRM-systemet fungerer dermed både for sælgerne, men også for kunderne, der kommer til at føle sig godt behandlet, og derved oftest kommer igen. CRM-systemet skal gerne være let at bruge, så man ikke behøver en særlig viden og træning, for at kunne benytte sig af det. Det skal gerne være noget, der passer specielt din virksomhed, så virksomheden får mest muligt ud af det, og der samtidig ikke opstår nogen problemer.

Du kan læse yderligere om CRM-systemet i linket.

LeoCalls telemarketingsystem hjælper virksomheder frem

LeoCalls telemarketingsystem er både nemt at bruge, og kan justeres efter hvilken virksomhed det er. Samtidig kan LeoCall øge virksomhedens salg, da emnerne organiseres og præsenteres for sælgerne. Dette øger både kvaliteten, samt antallet af opkald. Lederen i virksomheden får desuden en yderst brugbar live-statistik, der gør det nemmere at optimere salget. LeoCalls CRM-system virker med det samme, da det er cloud-baseret, så det kan bruges direkte igennem sælgernes browser. Man behøver derfor ikke at downloade og installere noget, før man kan komme i gang. Hos LeoCall kan man købe forskellige pakker, afhængig af, hvad man som virksomhed har brug for. Pakken LeoCall Caller gør, at virksomhedens kald optimeres, der er indbygget dialer, kalenderfunktion, note, optage -og logfunktion. Denne pakke kræver dog LeoCall Admin-pakken, hvor man kan administrere sælgere og kampagner, importere og eksportere data, lave brugbare rapporter, og indeholder også Caller-modulets funktioner. En anden pakke, som LeoCall udbyder, indeholder 10 Caller enheder, 1 LeoCall Admin, gratis support hele ugen, problemfri implementering, og herudover kan pakken skræddersyes yderligere efter virksomhedens præmisser.

Du kan finde mere info om LeoCall skrevet af IT-Artikler.dk.

Tydeliggør virksomhedens mål

Det er vigtigt, at virksomhederne tydeliggør, hvilket eller hvilke mål de har, så kunderne kan aflæse, hvad man får med ved et eventuelt samarbejde, og hvilke fordele der er. De virksomheder, der ikke forklarer tydeligt nok, via deres hjemmeside eller over telefonen, hvad de kan gøre for kunderne generelt og individuelt, får ikke den største succesoplevelse. Ved at lave salgskonkurrencer, kan man samtidig styrke virksomheden og tydeliggøre målet for den. På den måde viser kunderne ofte større interesse, samtidig med at virksomheden viser, hvad de står for. Det kan være svært at lave en konkurrence, der samtidig optimerer salget generelt for virksomheden, hvis kunderne kun er interesseret i en gratis vare, men ikke produktet eller produkterne i sig selv. Sommetider kører en konkurrence også for længe, hvoraf præmien ligger for langt ude i fremtiden, hvilket vil gøre kunderne utålmodige, og måske derved mister interessen.

Der er yderligere hjælp at hente, hvor du kan læse mere om de 3 kriterier for salgskonkurrencer.

Læs også:  Vinderne af ChargeMe konkurrencer
0 Comments

Efterlad en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

© Copyright Konkurrencer NONSTOP   |   CVR:36135247

Log in with your credentials

Forgot your details?