FAQ

Her samles de ofte stillede spørgsmål.

Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål her, så kontakt mig venligst via kontakt-siden.

Tak fordi du har givet dig tid til at undersøge sagen.

Følgende kan være sket:

  1. Du har søgt på Google efter noget, f.eks. en specifik konkurrence.
    1. Da Konkurrencer Nonstop er en oversigt over konkurrencer, har Google fundet denne hjemmeside relevant. Dette skyldes at jeg har skrevet indlæg om den type konkurrence som du har efterspurgt.
      Dette kan du gøre:
      1. I blogindlægget som du er landet ind på, kan du i bunden af indlægget som oftest klikke dig direkte videre til den konkurrence du ønsker at deltage i.
      2. Du kan gå til forsiden af Konkurrencer Nonstop og se hvilke andre konkurrencer vi har at byde på.
      3. Du kan forlade hjemmesiden uden at få gavn af den værdi den giver dig gratis.
    2. Skriv hvis der er andre årsager end dette.

Konceptet er:

Ingen spam

Nye konkurrencer – Hver dag

Jeg linker til 3. parts Facebook-sider og hjemmesider – Og jeg læser altid i betingelserne hvad de kræver. Hvis de har karakter af spam, vil jeg ikke dele dem på min hjemmeside.

Jeg er desværre ikke herre over 3. parts behandling af oplysningerne og anbefaler da også at du selv læser betingelserne inden du siger ja til at deltage i en konkurrence.

Med Konkurrencer Nonstop har du dermed langt større sikkerhed, når du deltager i konkurrencer på nettet.

Fordi det er min store passion. – Og fordi jeg mener at der trænger til en ordentlig oprydning i konkurrencer på nettet.

Jeg har selv deltaget i konkurrencer, siden jeg var lille og har haft glæden af at vinde mange forskellige konkurrencer i tidens løb.

Der findes ikke andre oversigter, så derfor besluttede jeg mig for at lave en selv.

Det glæder mig at kunne dele min passion med danskerne.

Det er der desværre rigtig mange der oplever.

Du har måske deltaget i en “Brugerundersøgelse” eller “Survey”, hvor du har afgivet dine informationer og svaret på en masse spørgsmål for at vinde en stor præmie.

Herefter modtager du måske massevis af opringninger og/eller e-mails fra et hav af udbydere. Bed altid om at blive slettet fra deres liste, hvis de ringer – Så vil opkaldende gradvist aftage.

Marker deres e-mails som “Spam”, evt. bloker deres nummer på smartphone, evt. kontakt forbrugerombudsmanden – Og vær ekstra opmærksom næste gang.

Bemærk: Du har med sikkerhed IKKE deltaget i konkurrencen via Konkurrencer Nonstop, da vi ikke deler disse svindel-konkurrencer.
Vi tager klart afstand fra deres metoder og vil ikke forveksles.
Det fremgår tydeligt i de konkurrencer vi deler her på hjemmesiden, hvad du tilmelder dig når du deltager.

Vi kan desværre ikke yde nogen hjælp i forbindelse med at slippe af med opkaldene.

Har du indsigelser bedes du kontakte det firma det drejer sig om direkte.

Jeg hører meget gerne din historie, hvis du har vundet i en konkurrence som jeg har delt på siden.

Jeg vil gerne samle alle de gode historier i et indlæg.

Send mig gerne en mail via kontakt-siden med info.

Jeg værdsætter dit engagement i min side, men jeg finder og deler selv de konkurrencer som jeg finder bedst egnet for min side.

Målet med hjemmesiden er ikke at dele ALLE konkurrencer. Hver dag frasorterer jeg et væld af konkurrencer af forskellige årsager. F.eks. fordi præmien er for lav, fordi de ikke overholder reglerne mv.

Jeg har desværre ikke muligheden for at administrere løbende henvendelser fra brugerne ang. forslag til konkurrencer jeg kan dele.

Hvis du har ideer eller ønsker, hører jeg meget gerne fra dig.

Kontakt mig da via kontakt formularen på kontakt-siden.

Hvordan bruger jeg hjemmesiden?

Kategorierne

Brug de 3 kategorier ovenfor til at finde den kategori der passer dig.

Den står som standard på “Alle”, men du kan også vælge “Facebook”, “Internet” samt “Julekalender”. Tryk blot på knappen ovenover og du er i gang. Herefter vil du se en fuld liste over alle konkurrencerne i den pågældende kategori.

4 ad gangen

Der bliver vist 4 af gangen, så der kan sikres en hurtig load-tid på hjemmesiden. Hvis du ønsker at se flere end de 4, så tryk blot på “Vis flere”

Hvis du vælger kategorien “Facebook”, bedes du være opmærksom på at du gerne skal være logget på for at navigationen fungerer bedst.

De bliver automatisk opdateret når der bliver lagt nyt op, så de nyeste kommer først.

Når en giveaway udløber

Når konkurrencen udløber, så kan du ikke længere finde den dér.

Du kan altid finde gamle indlæg under “Blog

Tryk på det ønskede indlæg som du ønsker at læse mere om, så kommer du til undersiden hvor jeg har skrevet nogle fyldige og detaljerede beskrivelser så du ved hvad du klikker ind til.

Beskrivelserne

Jeg gør meget ud af at beskrive hvert enkelt indlæg nøje, så du ved hvad du tilmelder dig og hvordan du gør.

Der står desuden også hvornår præmien bliver trukket. Hvis du vil gå direkte til lodtrækningen, skal du blot trykke på billedet i siden eller på knappen i bunden.

Direkte adgang

De linker altid direkte ind til konkurrencen – Også dem på Facebook. Hvis du ikke er logget på, så virker det direkte link til Facebook ikke i første omgang. Start forfra efter du har logget på.

Når du har deltaget:

Har du trykket på “Deltag” som åbner et nyt vindue – Evt. deltaget og kommer tilbage til hjemmesiden – Så kan du trykke videre til den næste. Det gør du i højre side på skærmen hvor den gerne skulle figurere.

Gå tilbage til forsiden

Kan du ikke finde dette, er du desværre nødt til at gå tilbage til forsiden enten via navigationen i toppen eller ved at trykke på tilbage-knappen.

Her kan du finde den næste konkurrence du finder interessant og klikke ind på den.

Få de største vinder chancer

Ja, det giver vel egentlig sig selv, men jeg er nødt til at sige det. Hvis du virkeligt ønsker at øge dine vinderchancer betydeligt, så bør du deltage i rub og stub af det jeg deler herinde.

Det er gratis!!

Husk på at det jo ikke koster dig noget, som det f.eks. gør i Lotto og på Skrabelodder – Her koster det dig kun din tid, og det tidsforbrug har jeg begrænset for dig.

Har du endnu ikke fidusen til dette, så er mit argument “Hvad kan du tabe?” – Intet. Du har alt at vinde og intet at tabe.

Hyg dig med det

Personligt synes jeg da det er hyggeligt at sidde og bruge lidt af den spildtid jeg har en gang imellem på at deltage i lidt sjove udtrækninger.

Jeg har vundet mange præmier i tidens løb. Senest var det entré og turpas til Tivoli til en værdi af ca. 800 kr. – Det er da penge sparet 🙂

Hvad er mine chancer for at vinde?

Du læser dette, fordi du ønsker svaret på hvad dine chancer er for at vinde.

Det er faktisk ret simpelt – Og du behøver ikke engang at være heldig.

Nonstop er designet, så du hurtigt og effektivt kan deltage i så meget som muligt og derved øge dine chancer.

Alle giveaways er forskellige – Men…

Faktisk kan du bruge formlen herunder til at udregne din chance..

Chance for gevinst = Antal præmier / antal deltagere * 100%

Det giver sig selv at jo flere der deltager, jo mindre er chancen. Jo flere præmier der er, jo større er chancen for at en af dem havner hos dig.

Hvad giver Nonstop mig?

Hemmeligheden bag Nonstop ligger i antallet. – Her er det så nemt at deltage at du kan øge antallet af vinderchancer du kan være med i. Derved øger du også din chance for at vinde, da du derved er fuldt eksponeret når der trækkes lod om de fine præmier.

Har i alle konkurrencerne?

Af hensynet til den tid du skal bruge på at deltage, vælger jeg primært de store præmier, men der er efterhånden RIGTIG mange gevinster der trækkes lod om dagligt, så der er store chancer for at vinde noget.

Ja, der er mange flere end dem jeg har delt her på siden, men de skal have en vis værdi i kroner og øre før jeg vurderer at den har værdi for den samlede mængde af besøgende der kommer til min hjemmeside.

Hvorfor skal jeg bruge Nonstop?

Anbefalet på Trustpilot

I skrivende stund har over 150 givet deres tilkendegivelse på Trustpilot.

Du kan læse anmeldelserne her

Skrevet om i medierne

Jeg står personligt inde for kvaliteten på min hjemmeside. Jeg blev interviewet af Metroxpress om min kamp mod falske konkurrencer, hvordan man spotter dem og undgår at blive snydt.

Det har været meget omdiskuteret i 2016. Facebook er dog blevet meget bedre til lynhurtigt at lukke ned for de falske sider der ønsker at sende folk ind til sider hvor de kan malke dem for penge.

En person bag – Mark Källstrøm

Længere nede kan du se en beskrivelse af manden bag hjemmesiden, Mark Källstrøm. Jeg håber at det kan underbygge troværdigheden så du får lyst til at bruge hjemmesiden. Jeg står 100 % inde for de ting jeg deler på hjemmesiden.

Almindelige og gratis give-aways

Du vil lægge mærke til at konkurrencerne der bliver delt her på hjemmesiden er fra ganske almindelige virksomheder. Det er nemlig en meget brugt markedsføringsteknik, da virksomhederne gerne vil ud og have fat i nye kunder. Ofte afgiver man tilladelse til at modtage nyhedsbreve mod at deltage i lodtrækningen af en præmie.

Store præmier – Værdi for dig.

Når du skal afgive dine informationer og give tilladelser til kontakt mod at vinde en præmie, skal du også blive “ordentligt betalt.”

Jeg sørger for at du bliver “Ordentligt betalt”, da jeg har stor føling med hvor jeg mener præmien bør ligge værdimæssigt i forhold til de informationer en virksomhed ønsker at modtage fra en potentiel kunde.

Det gør jeg ved kun at skrive om indlæg hvor jeg mener du kan vinde en stor præmie i forhold til indsatsen du skal gøre for at få muligheden for at vinde.

Du sparer tid

Det hele er samlet ét sted. Derfor sparer du tid når du skal øge dine vinderchancer online.

Vi fejrer festen sammen

Jeg deltager selv i det meste af det jeg deler her. På Facebook siden for Konkurrencer Nonstop deler jeg nogle gange historier fra brugere der har vundet. Du kan følge siden på Facebook her

Løbende opdateret

Jeg har en lukket gruppe på Facebook hvor jeg har nogle skønne frivillige hjælpere der hjælper mig med at finde dem. Her håndplukker jeg dem jeg føler hører til på hjemmesiden og lægger dem op.

Det er ikke hver dag, men løbende igennem ugen. Nogle dage er der mere end andre. Hører du til den gruppe der deltager hver dag, så kan du komme ud for at der ikke er nyt – Men kom igen næste dag, så er der nok nyt til dig.

Gratis vinderchancer

Det er vel et godt argument i sig selv. Det er gratis at deltage – Det eneste du betaler med er tid.

Del Del Del

Hvis du har set en giveaway på internettet som ikke er her på hjemmesiden, er du velkommen til at sende mig en mail via kontakt-siden med et link til den.

Ønsker du promovering af egen virksomhed?

Er det en præmie som du selv udlodder i forbindelse med egen virksomhed, blog eller andet bedes du først læse her og så kontakte mig for en kommerciel aftale.

Vi er også på Instagram

Hvis du ude i byen støder på en konkurrence i en butik eller lignende, som du tænker kunne være relevant, så er du velkommen til at tage et billede af den og sende den til min Instagram 

Vi er også på Facebook

Du er også velkommen til at skrive et opslag på Facebook siden eller tilmelde dig min lukkede Facebook gruppe for Ambassadører – Søg efter den på Facebook.

Hjemmesiden udvikler sig konstant og jeg har rigtig mange forskellige muligheder for at promovere produkter for virksomheder.

Og på e-mail

Lad mig høre fra dig. Du kan kontakte mig på e-mail via Kontakt siden.

Hvilken slags lodtrækninger har i?

Når virksomheder som Bilka, Føtex, Netto, Superbrugsen, Fakta, Coop, Danske Spil, TV2 mv. afholder store kampagner, så er der rigtig store præmier at vinde.

Her er et par eksempler på tidligere kampagner der har fungeret rigtig godt:

Quickchancen

Danske Spil har de seneste par år i forbindelse med deres julekalender haft et ekstra spil kaldet Quickchancen. Her kan man også skrabe hver dag i december. Spillet er lidt anderledes, for her vinder du ofte og det du vinder er lodder i trækningen af store præmier. Hovedpræmien plejer at være 10 x 10.000 kr. og ved at have en købt Quick julekalender, får man et ekstra lod.

Fuld Plade

I december måned 2016 og 3 måneder frem har TV2 afholdt Bingo i TV. Her har de fået sponsoreret et hav af præmier og hundredetusindevis af seere har hver uge printet plader så de kunne deltage.
Når man havde bingo, skulle man skynde sig at sende en sms. Man kunne herefter være heldig at blive ringet op. Hvis man ikke blev ringet op, selvom man havde bingo, så blev ens bingo forvandlet til et lod i trækningen af en lækker ny bil.

Det store gaveræs / Det Store Pakkespil

Bilka og Føtex har ca. 3 gange om året siden 2012 afholdt denne form for konkurrence. Det handler om at engagere kunderne så de kommer ned i butikken og køber.

Nogle gange skal man skrabe og nogle gange skal man trykke og få 3 ens. Man kan vinde produkter som typisk har en værdi på 3-25 kr. – Disse skal så hentes i butikken.

Men man kan også hver dag man deltager samle lodder til hovedtrækningen som flere gange enten har været 100.000 kr. kontant eller en lækker ny bil.

Vind en bil

Lidl skulle skifte leverandør af deres tilbudsavis. Det resulterede i en kæmpe kampagne hvor man kunne vinde en bil – En Skoda Citigo.

Det eneste man behøvede at gøre var, at tilmelde sig deres tilbudsavis som så ville blive sendt til ens adresse. Udover hovedpræmien udloddede de 100 x 500 kr. gavekort.

Kiwi

Denne lodtrækning VANDT JEG SELV!!. De udloddede 7 uger i træk 5 x 1000 kr. gavekort til deres butik. Jeg var på bryllupsrejse i september og fik en mail om at jeg havde vundet. Da jeg tjekkede domænet som det var sendt fra stod det klart at det var rigtigt.

Sjovt nok, da jeg skulle handle, så blev beløbet 1001 kr. Jeg betalte 1000 kr. med gavekortet og bad om 1 kr. på beløbet.

Metroxpress

Dette medie har haft stor succes med deres kampagner i aviserne, hvor de indlægger koder, selvfølgelig ofte langt inde så man er nødt til at læse avisen eller i det mindste lede grundigt. Man skal derefter sende en sms med kodeordet og får med det samme at vide om man har vundet. Sidst var der præmier for 130.000 kr.

Netto skrabemærker

En atypisk kampagne hvor de har valgt 10 produkter fra deres sortiment. Det er ikke store præmier du kan vinde, men derimod chips, sodavand, juice, havregryn, shampoo, ketchup, Mentos, Kick, Skildpadder mv.

Hver gang du handlede (Hvilket de fleste jo gør af og til), så fik man mærker som kunne skrabes. Der var en reel chance for at vinde noget hver gang man havde lavet sine ugentlige indkøb.

Oplev magien

En tilbagevendende kampagne hos Meny, hvor du kan vinde en rejse til Disney Land Paris. Derudover kan man også samle Disney mærker når man handler i butikken.

Bauhaus Fødselsdag

Det er vidst ikke kun fordi det er Bauhaus. Alle virksomheder holder fødselsdag og gerne 3 uger i træk. Bauhaus havde i 2016 fødselsdag og det fejrede de med præmier for over 125.000 kr.

Når de holder fødselsdag og udlodder præmier, så er det selvfølgelig udstyr fra deres butik de udlodder, herunder boremaskiner, gavekort mv.

 

Julekalendere

I december 2016 var der over 80 aktive julekalendere. Det er primært større virksomheder der enten har lavet en adventskalender med 4 låger, en julekalender med 24 låger eller andre former for jule promovering.

Derfor er kategorien julekalendere muligvis stadigvæk aktiv, da de kommer igen til december.

Daglige Facebook lodtrækninger

Virksomheder markedsfører sig også dagligt på de sociale medier. Selvfølgelig med mindre præmier for at skabe engagement på deres Facebook sider.

Hvad indeholder jeres kategorier?

Facebook

Fælles for indlæggene i denne kategori er, at de alle sammen foregår på Facebook. Hvis du ønsker at deltage bør du være logget ind. Det kan du gøre første gang du trykker på “Deltag”.

Ofte er kravet for deltagelse at du skal svare på et simpelt spørgsmål eller like deres indlæg.

Dato for udtrækning

Der står altid hvornår vinderen bliver trukket. Vinderne bliver ofte kontaktet direkte på den kommentar som de har brugt til at deltage. Virksomheder kan ikke kontakte brugere direkte medmindre de har skrevet til dem. Derfor vil du blive bedt om at sende en PM/PB (Privat meddelelse / Privat besked) med din adresse så de kan sende din vundne præmie afsted.

Følg dem hvis du vil

Nogle virksomheder afholder jævnligt udtrækninger, så derfor kan det godt betale sig at følge i hvert fald de store af dem.

Ofte går der maks. 7 dage før en præmie bliver udtrukket i denne kategori, der er derfor også stor udskiftning.

Internet

Begrebet dækker over almindelige hjemmesider / landingsider hvor du kommer ind og skal udfylde nogle informationer og godkende nogle betingelser for at deltage. Ofte beder virksomheden f.eks. om din e-mail og tilladelse til at sende dig deres nyhedsbrev mod at du så kan deltage i Quizzen.

Hvorfor “Internet”?

Det hedder “Internet” fordi det ikke er dem du kan finde i butikkerne som i gamle dage – Dem deler jeg en gang imellem på Instagram, læs herunder.

De fleste udtrækninger i denne kategori udmærker sig ved at være længerevarende. Nogle går der flere måneder før der bliver udtrukket en vinder. Der går også længere imellem at jeg deler en lodtrækning i denne kategori.

Julekalender

I december måned er denne kategori nærmest den eneste aktivt benyttede. Jeg plejer at lægge dem op lige så snart de udkommer. Det fede for mig er, at jeg blot skal lægge 1 link op og så kan du gå ind på dette link og deltage hver dag i december.

I december måned er der ikke mange virksomheder der promoverer sig på almindelig vis, da mange har lavet julekalendere. Disse bliver samlet i denne kategori.

Udløbne

Når de slutter, så bliver de flyttet til kategorien Udløbne som bliver vist under “Blog“. Det er ikke meningen at du skal bruge dem til noget, men hvis du af en eller anden årsag lige får brug for at finde et indlæg igen, så er der ikke noget af det der bliver slettet.

Hvordan spotter jeg falske lodtrækninger på Facebook?

Hvis du støder på et opslag mens du surfer på Facebook, så vær opmærksom på følgende:

  • Er der et blåt flueben ud for virksomheden?

    • Så er den godkendt af Facebook og altså med garanti ægte.
  • Har virksomheden relevant information om dem selv?

    • Det kan evt. være åbningstider, fysisk adresse, link til hjemmeside mv.
  • Har virksomheden tidligere opslag?

    • Jo mere omfattende en virksomhedsside synes, jo mere sandsynligt er det at den er ægte. Har de kun opslag fra de seneste par dage, så lad være med at deltage.
  • Er der negative kommentarer under den?

    • Det kan være et tegn på at siden er falsk.
  • Kræver de at du skal dele og tagge dine venner? – Så lad være – Eller vær skeptisk.

    • Det kan være virksomheden ikke er klar over reglerne, men de må ikke kræve at du skal dele for at deltage i denne giveaway
    • Tagger/deler du er det helt frivilligt, og så skylder du dine venner at være 100 % sikker på at den er ægte.
  • Lyder det for godt til at være sandt?

    • Så er det det nok også 😉
  • Brug Nonstop til at deltage – Så er du sikker.

vind et årskort til zoo eller tivoli


Mark Källstrøm facebook konkurrencer Nonstop

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Skriv gerne til mig via kontakt formularen.

vind et årskort til zoo


© Copyright Konkurrencer NONSTOP   |   CVR:36135247

kontakt@konkurrencer-nonstop.dk

Log in with your credentials

Forgot your details?